söndag 6 november 2011

*nynnar*

"Åkerspöken är vi allihopa, allihopa, allihopa.
Åkerspöken är vi allihopa, Laila mest"
:-D

Så här såg Fredrik ut på fredagen när han var ute och körde "bus eller godis"
Det var kompisens extra mamma som sminkat.
På lördagen skulle vi på Halloween party till Sollan. Per var helt slut efter en veckas tufft skiftschema. Så det bidde bara jag och Fredrik. Fast... Det blev så att vi skulle sova över. Då ska förstås Fredriks bästa kompis Fabian med. Å det är det självklart att han också ska kläs ut! ;-)
Fredriks sminkning = Laila
Lailas sminkning = Per , blod = Fredrik

© Alla foton Per Jardemyr

Igår var vi en vända till Upplands Väsby och Hammarby kyrka. Fredrik och jag satt och prata med mamma/mormor och pappa/morfar.
Precis när vi körde in till kyrkan så utropar Fredrik helt hänfört:
-"Åh Laila! Det ser ut som.... Det ser ut som stjärnorna har trillat ner!
Vad vackert det är!"
Jag tycker det var så fint sagt ♥


3 kommentarer:

Therese sa...

Oj oj så läckert läskiga ni var!!! Helt underbara <3 Och så vackert sagt, för nog ser det ut som stjärnor alla ljusen som brinner bland gravarna... Varma kramar!

sussilull sa...

Vilka snyggingar!! :-) Å va fint sagt. Tänk att det ska till en Fredrik för att sätta de rätta orden. Kram

desperat hemmafru sa...

Vad glad jag blev över ditt besök på min blogg. Du ser lika vacker ut på bilden som jag på min profilbild (som också är tagen på halloween)! ;-)

Ha en god fortsättning på dagen!