tisdag 15 november 2011

Synkning, tack

Det börjar bli dags att få lite ordning i min almanacka. Jag tillhör den "gammaldags" sorten som har en som jag skriver ner sakerna i. Jag fixar inte att ha den i mobilen! Jag behöver skriva ner sakerna och när jag dessutom är där och skriver så kan jag skriva ner lite grann om dagen i största allmänhet. En liten dagbok på sätt och vis.

Det börjar komma papper från skolan om ändring av schema i samband med att man bygger om där, olika aktiviteter i skolan så här inför jul, teateravslutning, celloavslutning, Pers omläggning av skiftgång, andra saker och tider som berör mig etc.
Min hjärna är lite rörig och okoncentrerad... Då behövs min "lilla" almanacka!

Vad föredrar du? Att skriva ner sakerna i en bok eller mobilen?

2 kommentarer:

Anna sa...

Gillar filofaxen bättre!! Lättare och ha allt framför sig :)
Kramis

Gunsan sa...

Jag är också gammaldags och kör en hederlig vanlig almanacka. Känner också att jag kommer ihåg saker bättre om jag med papper och penna skriver ner dem.