onsdag 30 november 2011

Man blir ju så trött på sig själv!

Imorgon går vi in i december.
Om ytterligare en liten tid så ska julkorten skickas. Jag som tillhör den "gammeldagsstammen" tycker att man både ska skicka och få kort den hederliga vanliga postvägen! Basta!
Men man kommer inte särskilt långt med bara ett enda färdigt julkort...
Ett enda färdigt julkort har fröken Söderström lyckats göra på alldeles egen hand... *suckar djupt* Ibland blir jag så himla trött på henne (läs mig själv) :-\

Är det någon som vill ha en julkortspysselträff med mig? *blinkar med mina allra vackraste ögon* ;-)

5 kommentarer:

Mariana sa...

Hade gärna gjort...

Karabara sa...

Jag jag jag jag JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

annicka sa...

Hej hej!
Inte bara du som gjort ett ynka julkort =) fast om jag ska vara ärlig så har jag gjort hela TVÅ julkort...ha haaa...
Tack för titten hos mig! och din omtanke...*värmer*...jag är väl på väg att få näsan över vattenytan igen...snart är jag mitt gamla vanliga trötta jag =) Ha det gott! Kram kram

Pia sa...

Jag har gjort TRE julkort!!! Det är fan rekord!!! Jag skulle gärna pyssla med dig.. Fasen att det är så långt bort..
Men kram på dig!!!

Pia sa...

PS. Tack för ALLA kommentarer på min blogg.. Du gjorde min dag!! :)