tisdag 18 november 2008

Från bråk till kärlek

Det sägs ju att livet är en bergodalbana...
Igår bråk. Idag kärlek. ♥

-"Varför måste jag ha en halvgalen mamma?"
Sagt av en hysteriskt skrattande Fredrik mitt i ett gosanfall från hans mor... ;-)
Käre son...
Det vart ett glatt skratt från oss båda och en gemensam varm kram.
Sånt värmer!

En annan sak som värmer är när man vinner saker bara så där.
Det gjorde jag också igår.
Jag vann Yolis underbara örhängen som hon hade som utlottning.
Dessutom kommer jag att köpa armbandet som heter "loveletter" och passar till.
Jag älskar örhängen och armband! Vilken kul födelsedagspresent så här i efterskott. :-D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till vinsten.

Tack för din snälla kommentar hos mig,

Kram Susanne

Anonym sa...

Grattis till vinsten! Va roligt!

Gisan sa...

Så du är "bara" halvgalen ;-) Jag är världens knäppaste mamma :-) Kramar...

Anonym sa...

Håller fullständigt med om att livet är en berg&dalbana. Har själv fastnat i nedförsloopen ett tag nu, men börjar så sakteligen dra mig uppåt igen.
Grattis till vinsten och grattis i efterskott (tydligen!) När?
Appropå inget o en förfrågan förut, Märsta var staden....
Sköt om dig! kramar

Anonym sa...

Å VAD KUL ETT JÄTTESTORT GRATTIS TILL VINSTEN:) TACK SNÄLLA också för besöket och din fina kommentar på min blogg du gjorde mig sååååå GLAD:)
Ha det så bra, hälsningar & kramar från lilla pyssel Inger