söndag 2 november 2008

Mörbultad och slut som människa

Det tär på att jobba på en mässa en dag. Men det är så himla kul! :-D
Alla människor, alla prylar, glädje, stämmning...
Nu klarade jag dagen ovanligt länge ändå, men, men....

Å så här ser jag ut när jag är i action på mässan.
Klicka här
© Maria Ögren

Idag är det en hel del värk i knät och stelhet.
Men det var sol ute! :-o
Ut och lapa solljus!
Per låg i migrän för andra dagen i rad... :-\
Så jag och Fredrik tog en egen "stan runda"
Vi handlade tre julgransprydnader. :-o
Det är emot mina principer, men dom var så söta.
En almanacka för 2009. Så jag är numera redo för att skriva in mina arbetstider för låååång tid framöver, Maria. ;-)
Fikade jätte goda mackor på Tratten. Satt och pratade om allt som hade hänt hos mormor.
Sen lekte vi vid lekplatsen vid Dalparken ganska länge.
Tyvärr satte sen kyla och vind stopp för mer bravader... :-\

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, mässor och konferenser kan slita ut en även om man är helt frisk! Det låter ändå som om du och Fredrik har haft det skönt! Den kommande veckan tänkte jag börja pyssla med "ditt" paket och jag kommer upp och handlar några fler julpapper också! Kram Fia

Anonym sa...

Nämen hejsan! Så skoj att du kikade in i min blogg. Jag shoppade inte så jättemycket på mässan. Cardstock och lim av er och sen lite smått och gott.
Handlade du några trevligheter eller var du fast i er monter hela dagen?
Kram! /Milla

Tussemaja sa...

Skönt att det gick bra för dig på mässan i alla fall! Tyvärr är det väl så att värken kommer efteråt. Kram på dig!