torsdag 6 november 2008

Ledig två dagar..

...och vad gör man under den tiden?
Jo man sover i princip bort två hela dagar. Då ska tilläggas att jag ändå sovit som en stock natten där emellan.
Vad är det med mig? Jag fattar ingenting!
Men nu känner jag mig betydligt piggare. :-) Så hur det går med den här nattens sömn det vette fåglarna!

Här om dagen bad jag Per klippa av min lugg lite grann. Då kommer han med en kastrull i högsta hugg! Njae, det var nog inte riktigt så jag tänkt mig det hela.
Men när vi ändå pratar om kastruller så är ju inte steget långt över till den här frisyren då. Jag trodde jag skulle dö när han visa vad han höll på med!!! :-o Men jag fick mig ett gott skratt och det ska ju förlänga livet... :-D
Det är nyttigt för honom att gå Photoshopkurs! ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh vilket fint kort! Känner igen bandet *ler* och nej; jag har inte kommit igång ännu. Jag läste ditt inlägg om affären i Södertälje och alla otäcka incidenter och jag kan förstå din oro. Jag har en liten sak i min blogg till dig som tack för att du är en sådan inspirerande, öppenhjärtig och generös människa.

Kram fia

Carina sa...

Hej,Laila!

Tack för ditt inlägg i min blogg,det värmer så gott idag då regnet slår mot rutan.
Snögubben är så ljuvlig och kortet jättefint.
Tycker att du har en helt fantastisk logo.

Ha,det gott!

Gunilla/Nilla sa...

Detta var ett underbart fint kort! Stämpeln är ljuvligt söt och så fint färglagd.

Kram/Gunilla