måndag 9 februari 2009

Dammsugaren...

...och jag har aldrig varit så goda vänner precis.
Värre har det också blivit sen jag fick all jäkla värk! :-(
Men igår gjorde vi en storstädning, Per och jag
Idag fortsätter Fredrik och jag i hans rum.

Per har dragit till sin rygg lite snett.
Det innebär att det är jag som härjar med dammsugaren.
Det innebär att det är jag som legat och gnytt av värk i natt.
Det innebär att det var jag som knappt kom upp från sängen i morse.
BLÄ!!!!
Jag vill vara frisk!

Så nu har jag gnällt av mig för idag! :-)
Mot Fredriks rum igen!

2 kommentarer:

Maria sa...

Ville bara säga att jag ÄLSKAR din avatarbild till höger, och även den högst upp - det är så himla mycket du! Du är värme och glädje för mig! Kram på dig!

Ejris sa...

behöver storstäda jag med men vänstar till virusarna lämnat oss..sen ska allt vädras dammsugas o skuras så våren kan njutas=) åh vet ju att när ajg sortstädar o far som en iller..ja då blir det stilla stilla i några dagar efter men kännslan av att bli rent o fint är kanske värt det=)
kram