tisdag 24 februari 2009

tjipp tjopp pank

Sitter här ensam ikväll igen... Men det går ingen nöd på mig alls! :-)
Det är lugnt i huset. Stereon spelar lite musik.
Är trött med grus i ögonen, men rofylld

Jag har följt lite på nyheterna idag.
Jag önskar dom ett varmt lycka till! Blir så varm i hjärtat att dom äntligen får som dom själva vill i ett så styrt förhållande som det ändå är.

Har chattat lite med Maria om lite jobb
Jag har betalt räkningar (där av rubriken) ;-)

Ska straxt gå och lägga mig.
Då tar jag med mig dina fina ord du sa till mig i butiken idag, Katrin! ♥♥♥

3 kommentarer:

Gisan sa...

Det är märkligt att de skickar ut större fakturor än våra konton vill betala ;-) Kramar...

RANA sa...

Mysig blogg du har!

Jag håller med dig om rubriken - samma lika här. :-/

Hoppas du får en superfin onsdag.

:-)

/Rana

Jozebelle sa...

Hejsan vännen

Här ligger jag hängig och eländig intem ycket snuva men reat i halsen. Såg att du varit sjuk också.

Just nu verkar det varaorganisering som är mode, tycker många verkar organisera. Hasse tycker jag har för mycket saker men jag försöker få honom att förstå att jag gillar att ha det på större yta så jag får bättre överblick vad jag har och det får mej lust att skapa med. Jag vet inte om jag lyckas...helt plötligt tycker han att jag kan ha mindre yta att ha min saker på vaddan nu detta...jaja. Jag är inte klar än...*fniss*

Kram min vän!