måndag 23 februari 2009

Eko!

Jösses så tomt och tyst det kan vara här hemma!
Sitter här alldeles ensam. Här kan man sitta och fisa varmluft alldeles för sig själv. ;-)

Fredrik har sportlov.
Han åkte till mormor idag för att ha kul.

Per jobbar natt och är på jobbet just nu.

Tja... Undra just om man ens kommer att kunna sova pga att det är för tyst. :-\

Första dagen är avklarad på jobbet efter alla sjukdomar.
Jag är stentrött just nu så jag hoppas det håller i sig även efter tandborstningen.
För annars är det just ett kritiskt moment... Jag piggnar alltid till och blir fullkomligt odrägligt piggelin! :-D

Fredrik har också en liten undran i sin blogg... Finns det någon som kan hjälpa?
Klicka här


3 kommentarer:

Articsisters sa...

Hej!
Har varit borta ett tag från scrapsurfing så nu insupar jag allt nytt jag bara kan få in.

Men du ska ju scrappa när du är ensam hemma *ler*...

Lisbet

Anonym sa...

En tyst stund i sin ensamhet, vilken underbar känsla.Njut och bara var! Hoppas ni får hålla er krya nu. kramar

Gisan sa...

Jag har tyvärr inga kontakter när det gäller frimärken. men dyker det upp så ska jag meddela omedelbums. Kramar...