söndag 15 februari 2009

Idag tar vi det lungt.

Åtminstone tar jag det väldigt lugnt!
Dels tar det på krafterna att ha kalas. Fast det var jätte trevligt igår.
Tack snälla Katrin för att du orkade ta dig hit hela vägen och förgylla hans kalas! :-)
Dels är jag inte helt fit for fight... Något ligger och lurar i kroppen. :-\ Jag har fruktansvärt ont i halsen.

Just nu är Per och Fredrik nere på stan och ser om dom kan hitta nått roligt för födelsedagspengarna Fredrik fick.

Fotot är ifrån igår. Fredrik och hans nya kompis Bruno spelar Kalaha. Jag har bara spelat det en gång och vart då brutalt överkörd av min son... ;-) Han påstar att han vill spela det fler gånger med mig. Hmmm... Tror jag det! Men jag ska nog smygträna! :-D

© Laila Söderström

1 kommentar:

Gisan sa...

Jag hoppas att din kropp är snäll mot dig idag så det känns bättre. Så kul att kalaset blev lyckat. Kramar...