tisdag 3 februari 2009

Blandad kompott


Laila för att hon kämpar på och alltid med ett leende på läpparna!
Tack du underbara människa! Det värmer så mycket att få höra såna ord
Nina
Hon har också gett mig den här utmärkelsen. :-)

Maria vill ha svar på en massa frågor:

4 AV MINA FAVORIT-TVPROGRAM
- Nyheter
- Ser så sällan på TV så jag vet inga fler så här på rak arm

4 SAKER JAG GJORDE I GÅR
- Sov
- Promenerade
- Fixa middag
- Lapade sol

4 SAKER JAG LÄNGTAR TILL
- En kryssning i April
- Våren
- Solen
- Barnledigt

4 FAVORITRESTAURANGER
- Det hoppar jag. För jag har ingen, tyvärr

4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA
- Att få vara barnledig en längre tid
- Att få resa bort
- Att kunna ha råd att fixa bilen
- En kamera, tack

Lina där emot vill se bilder. :-)
Gå in i mappen mina bilder
Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.




Då hamnar vi på den här bilden som är tagen 11 juni 2007. Far och son Jardemyr på fisketävling. Fredriks första. Å gissa om förvåningen var stor när det dessutom visa sig att han vann guldmedalj i sin klass! :-D Här kan du läsa mer om den dagens äventyr. Klicka här

Jag skickar inga av dom här utmaningarna vidare. Det känns som dom redan är gjorda i dom flesta bloggar. Men vill du ta och göra en så skriv hos mig så får jag läsa i såna fall! :-)

1 kommentar:

Gisan sa...

Åh vilken härlig bild! Ser ut som tema "Kärlek". Kramar...