tisdag 10 februari 2009

*torkar svetten ur pannan*

Det bidde en dag som jag inte riktigt hade räknat med. Snart är den slut och det känns som jag inte heller hann med det jag egentligen skulle ha gjort... :-\

Kalasinbjudningarna är påbörjade. Men vi flyttar kalaset till den 1/3 istället. Inbillar mig att det är lättare för folk att komma efter sportlovet än före.
Så här såg Fredrik ut i fredags morse när han skulle kolla på almanackan hur många dagar det var kvar till födelsedagen. Det är stor nedräkning nu! :-)

© Laila Söderström

Å så här såg han och hans kompis Grodan Boll ut på kvällen samma dag.

© Laila Söderström

Det här är en liten inspirations sak som står på jobbet. Det är ett Valentine kort gjort av en toarulle. Jodå, man kan återanvända allt! :-P
Fast ni får leva med att det inte är riktigt skarpt foto!



Imorgon blir det en spännande dag!
Dels kommer Annie hela långa vägen för att pyssla hos oss.
Sen ska jag för första gången träffa en bloggs ägarinna! En blogg jag har följt ett bra tag, en blogg jag tycker om att läsa, en blogg som berör mig mycket... Å jag är jätte nervös! Tänk om jag blir jätte blyg!? Jo jag är faktiskt blyg även om det är få som tror mig...
Men i vilket fall som helst... Det blir en spännande dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den är helt underbar och söt. kramen Sollan

Gisan sa...

Åh så blyga vi var!!! ;-) Jag är också blyg men inte på ett sätt som märks för andra alla gånger. Det var jättekul att träffa dig! :-) Jag skickar boken idag. Kul att du vill ha den. Kramar...