fredag 2 november 2012

Jag lider...

... med min son.
Fler sjukdomar och död i släkten.
Å så hans kommentar som går rätt in i hjärtat:
-" Snart har jag ingen släkt kvar"
Tårarna rann på hans kinder och han kämpade så. 
Jag förstår vad han menar. För dom som faller bort är dom som vi har kontakt med. Så det gör verkligen ont i mammahjärtat. Vad hjälper det att släkten är stor när kontakten är som den är. Men jag fick två gulliga hälsningar från två nära och kära. (Ni vet vilka ni är) Han började gråta ännu mer. Så rörd blev han. ♥

Igår gjorde vi Tom Tits och deras utställning Body World. Så himla intressant! Fascinerande! Jag tycker verkligen att man ska gå.  Men var riktigt tydlig om det är barn som ska med.

Eftersom vi gick och gick och gick där igår så betalar jag dyrt idag. En jäkla värk! Men så är mitt liv... :-\ Jag hoppas det lugnar sig någorlunda snabbt. Ska köra upp till Danderyds sjukhus i helgen och hälsa på en sjuk moster.

Ikväll ska F och hans bästa kompis ut och göra bus eller godis. Personligen tycker jag det är helt fel dag, men... Ja ja....

3 kommentarer:

aino sa...

jag lider... med dig. när ska det ta slut???? tur att du orkar roa dig lite med sonen iaf.
hoppas hoppas det negativa tar slut hos dig nu.
imorgon ska jag vara med på distanshealing i grupp... hoppas det hjälper mig.
aino

desperat hemmafru sa...

Låter inte kul alls. Du får krama och stötta din son allt du kan. Och så får han väl göra det samma med dig.

Skaffa en hund vet ja! De lever i nuet och ger så himla mycket vardagsglädje. Om jag var doktor eller hjärnskrynklare eller så, då skulle jag alltid ordinera minst en hund till varje familj. ;-) Med en hund i huset kan även de sämsta dagarna kännas okej.

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Jag skickar en styrkekram till er båda! Kraaam