torsdag 22 november 2012

*skakar på huvudet*

Ni vet en sån där vecka som totalt dränerar en på all ork och energi... Jag kom till onsdagkväll sen kollapsa jag totalt tydligen.
Efter att ha gått på helspänn ända sen måndagen pga en massa jobbigheter så fortsatte veckan i samma mönster. Det var inte bara mig det tog på, utan hela familjen har varit drabbad.

I morse tog det totalt stopp även för lillskiten. Han har haft det riktigt tufft!
Klockan ringde, jag försökte väcka honom och även hans nalle (ja, vi är lite knäppa här) försökte sig på en sång och dans på hans mage. Ingen reaktion. Bara djupa andningar... Det var nog bara att inse att någon behövde fylla på sin energidepå. Denna någon sov sedan till lite efter kl 9.
Ni som har "bokstavsbarn" vet nog vad jag menar. :-\
Ja, han blir hemma imorgon också för att få hämta igen sig fast han inte är sjuk i ordets riktiga bemärkelse.

Vi har bestämt att vi ska göra min mammas smaskiga råkostsallad och kanske baka lite till. Sen kan jag gissa att det blir mer gos, högläsning, dataspelande och nått annat roligt.

Inga kommentarer: