torsdag 29 november 2012

Snön lyser vit på taken...

.... och Laila tassar runt naken.
Näääää! :-D
Riktigt så kul har jag det inte här på em.

Fredrik är nöjd efter en bra dag (och hittills en bra vecka) på skolan. Just kom en kompis upp och ringde på dörren också.

Vad gör Laila då?
Tja... Filurar på vad en 18-årig tjej kan vilja ha i present
Söker några jobb jag hittade. *kors i taket*
Ska snart gå och ta en värktablett eftersom mensvärken är horribel! :-( (Undra när man kan komma i klimakteriet?)
Sen är det dags för lite matlagning.
Äta, diska, hänga tvätt...

Sen har en helt vanlig torsdag tagit slut.
Nej den är inte vanlig förresten!
Snön finns här och den lyser upp i mitt hjärta. Det kan gärna få bli några grader kallare så den ligger kvar ordentligt också.


3 kommentarer:

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Haha hipp hurraaa, jag hittade mina köksgardiner idag! Så nu er köksfönstren färdig städade och adventsstaken framtagen... och utplacerad.
Ha en skön kväll och hoppas du hittar på en present till dottern
Kram från Lena

Susanne sa...

Ha en fortsatt trevlig 1:a advent

aino sa...

nä, inte kan man tassa omkring naken så här års, inte... hihihi...
övergångsåldern har sina fördelar, bara man slapp vallningar, men det går ju också över.
allt gott till dig.
aino