söndag 18 november 2012

Röjer

Då menar jag inte röjer som i att partaja. Jag fortsätter ta mig fram i kaoset här i lägenheten. Det är bara att tuta och köra när jag orkar titta och ta tag i det som rör mamma. Aldrig i hela mitt liv trodde jag att det skulle ta så lång tid som två år att orka ta tag i sakerna....

Mitt i allt detta så kommer Fredrik med den geniala idén att han vill baka. :-) Ja men tjena hej! Men det får väl gå det också. Det var länge sedan vi gjorde det. Så till kvällen kan vi nog få äta färska kanelbullar. ;-)

Eftersom jag lyckats få fram assistenten så kanske jag ska passa på att baka bröd. Jag har varit sugen på det ett tag. Har du nått smarrigt matbrödsrecept får du jätte gärna dela med dig.

1 kommentar:

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Kul att sonen vil baka, här i huset vill de gärna äta det som är bakat, men kommer inte ofta och talar om att de vill baka själva!
Röjandet är ju alltid trevigare om man har hjälp, du har ingen som kan hjälpa dig?
Kram från Lena