tisdag 28 oktober 2008

En virvelvind drog förbi

Han heter Fredrik! :-)
Han for in i sängen där jag låg och sov. Med en egen gjord morgonsång med melodin av "Du gamla, du fria" så väckte han mig. Sen fick jag två bestämda klappar på kinden.

Per och han hade bestämt sig för att dom minsann skulle åka skridskor idag. Som virvelvindar drog dom genom lägenheten och nu...
Det är tyst och lugnt och jag fattar nog inte riktigt vad som hände. Jag vette sjutton om jag är vaken än! ;-)

Jag går och gör mig lite frukost och ska sätta mig vid pysselbordet tror jag. Inte en helt fel start på morgonen. Sen får vi se vad som händer mer.

3 kommentarer:

Ejris sa...

fint o vakna till sång;)
Får lite gos på morgonen av lillebror det är så mysigt när de tär lov att mysa lite.
kram

Gisan sa...

Så goa de är våra prinsar :-) Kramar...

Sollan sa...

Vad härligt med sjungande virvelvindar. Gapskratt! Kan ju iofs se honom framför mig, jisses!! Hoppas du i allafall fick en lugn stund senare.