lördag 11 oktober 2008

Jisses! :-o

Det var en stirrig och nervös kille som kom iväg med pappa nu på morgonen.
Hockeyskolan hägrar! :-)
Det var hur många som helst fjärilar i magen fick jag veta.
Å när han gick så hörde jag genom brevlådan:
-"Puss å kram å näsbuffling bara till dig mamma!"
En tradition han har haft ett tag nu.
Å jag blir lika varm i hjärtat varje gång! :-) ♥
Jag vet, älskling, att du ändå är min skridskoprins även om det går år fanders den här första gången!

Sen var väl inte mitt tålamod det bästa heller i morse...
Somnade jätte sent, vaknade å låg vaken till ca 3.00.
Å det ända som snurra i huvudet var en massa saker angående jobbet!
Idéer, "måsten", kurser jag ska ha och gud vet allt...
Det är ingen bra kombination när man ska upp för att få iväg killarna och sen sig själv till jobbet.
*suckar*

Fast trots att jag har legat och tänkt på jobbet och bannat mig själv för det...
Ska i alla fall tacka mina chefer på måndag!
Jag har världens bästa jobbarkompisar!!!!!
Gullisarna har redan nu köpt en födelsedagspresent till mig... Det är låååångt kvar dit egentligen. Men dom våga inte hålla på den ut i fall jag skulle trycka på köpknappen själv. :-D
Va? Det gör väl aldrig jag? I alla fall inte när det gäller papper.... *himlar med ögonen och ler oskyldigt*
Jag har fått dom allra vackraste papper jag sett!
Tack Eva och Maria för att jag fått lära känna er!

2 kommentarer:

Sollan sa...

Hoppas att det går bra för Fredrik idag. Håller tummarna! Härligt med gulliga jobbarkompisar.
Hoppas du får en bäst dag idag trots sömnbrist.
Kramar om.

Tussemaja sa...

Han är väl snart på TV'n?! "Stjärnor på is". Hoppas att det gick bra med allt. Och får väl säga grattis i förskott :)