lördag 25 oktober 2008

Så kan det gå

När man inte riktigt med i huvudet så kan man missa en del saker. Som t.ex att man fått en massa frågor att svara på och söt liten utmärkelse.
Frågorna kommer från Maria och utmärkelsen från MiseryWitch

5 saker i frysen:
1. grönsaker
2. kött
3. glass
4. bröd
5. isbitar

5 saker i garderoben:
1. skjortor/blusar
2. byssor
3. trosor
4. strumpor
5. kjol

5 saker i bilen:
1. CD skivor
2. penna
3. block
4. kartbok
5. nått att dricka

5 saker i handväskan:
1. plånboken
2. nycklar
3. filofaxen
4. medicin
5. mobil

Å så den söta lilla utmärkelsen!
Hennes ord löd: laila: Ååååh,ja hennes fantastiska kort måste ni ju se! Det värmde verkligen!!! :-D


7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken jättetrevlig blogg! Hit återkommer jag gärna. :)

Pimmi sa...

Tack för dina värmade ord. Vad mycke fint du gör, mycket inspirerande Kram Emma

Anonym sa...

Tack för kommentaren i min blogg! Vilka fina kort du gör!

Cornelia sa...

Hejsan hoppsan!
Tack för goa kommentarer hos mej! Och nej, jag har tyvärr ingen mall till kortet, men kanhända att jag gör en beskrivning vad det lider, det är ju flera som frågat efter en... men just nu är jag dunderförkyld och orkar helt enkelt inte ;-)

Ha en skön söndag!

Karro sa...

Hej och Tack för kommentaren i min blogg. Ja det är ju så kul att träffa andra när man scrappar, man får så mycket inspiration av varandra!
Jag var föresten i Stockholm för någon helg sedan och hade tänkt hinna med ett besök på Skapa Hobby men tiden räckte tyvärr inte till. Vad underbart det måste vara att jobba i en pysselbutik!?

Anonym sa...

Hej, tusen tack för att du skrev i min blogg. Jag bara fick för mig att jag skulle ramla in idag och kolla lite vad som eventuellt kunde ha hänt. Jobbar du i pysselbutik? Jag älskar pyssel, har hållt på med scrapbooking men hoppas hitta tillbaka till det igen, älskar papper, klippa och klistrar. Syr, virkar och ja provar på det mesta med varierande resultat. Jag gillar att skriva också. Datorn är mitt andningshål, även om jag just nu behöver en paus. Jag tillhör de arbetslösas skara och... ja det är en lång historia. Blev jätteglad åt din kommentar hos mig. Jag ska kolla runt hos dig nu och hoppas du kommer tillbaka till mig. Kram.

Anonym sa...

TACK så jättemycket för en fin kommentar : D

/Susanne