fredag 31 oktober 2008

Jag vägrar!

Japp, det gör jag!
Det inte ens någon idé att du försöker!
Glöm det! Sluta tjata!
Jag kommer inte göra det på hela dagen!
Finns inte chans!
Jag vägrar!

Jag kommer absolut inte under några omständigheter att stoppa ut näsan idag! :-D
Jag vägra igår och jag vägrar idag! Japp! Bara så ni vet!

Blåst, regn, grått, grått så långt ögat når.
Nu är det ju inte novemeber, men snudd på...
Vem har sagt att man måste gilla den månaden bara för att man råkar vara född då???
Jag bara undrar.

Det enda positiva är väl om det råkar snöa på min födelsedag.
Då blir jag alltid väldigt glad! :-)

Bara så ni vet... Jag går inte ut idag!

9 kommentarer:

Perparazzi sa...

Min gamla gymnastiklärare sa alltid:
Det finns inget dåligt väder. Det finns bara dåliga kläder.
Så om du klär på dig ordentligt och känner efter lite så vill du säkert gå ut. :-)

Sollan sa...

Jag är beredd att göra samma uppoffring som du Laila. Rättare sagt jag har redan gjort det - inte gått ut alltså. Per - skulle inte tro det, så schhh!

Ejris sa...

usch ja November hemska månad..ialla fall början sen ser man fram lite mot jul o alla ljus det lyser upp en lite KRAM

Anonym sa...

Jag måste gå ut, men bara till affären runt hörnet! Här är det både grått, blött och snöigt emellanåt. Och så KALLT, jag glömde visst det...
Ha en fin helg!

Petra C sa...

Jag tycker du gjorde alldeles rätt i att inte gå ut. :)

Tack för kommentaren på min blogg!

Anonym sa...

*asg* håller med dig, vet precis vad du pratar om. Tur du inte bor häruppe - det där är vädret här från september til mars, hehehe

Anonym sa...

Hade jag inte behövt så hade inte jag gått ut heller. Det är bra Laila...man ska vara bestämd! *skratt*

Tussemaja sa...

Håller med Per. Och jag håller med Laila. Jag har inte öppnat ytterdörren idag. Det är svinkallt inne och brasan går inte att tända *jävla skit*.

Lallis - liv och leverne sa...

Laila...jag håller med du, faktiskt;)
Kram och ha en fin helg.
/Lallis