måndag 13 oktober 2008

Pucko!

Nä då menar jag inte drycken. Den tyckte jag om som barn. Är inte säker på att jag skulle gilla den längre. Å andra sidan har jag inte smakat den på ååååår.

Nopp, det är jag som är puckot! Dumhuvudet, knäppgöken etc.
Jag har nog glömt att ta min medicin i några dar.
Haft det litet för rörigt runt mig nu och då glömmer jag bort den lätt på morgonen.
Det är ju bara det att jag behöver den!
Blir fruktansvärt trött när jag glömmer den och får lite mer värk också... :-\
Nåja!
När jag nu kommer ihåg den så är det väl lika bra att gå och ta den på en gång!

Ikväll ska jag vara lärare.
Jag ska återigen hålla i en stämplingskurs jobbet.
Har noll inspiration nu ... Men på nått sätt brukar det lösa sig. :-)

2 kommentarer:

Meri(txell) sa...

Lycka till med kursen, Laia! Det blir säkert jättebra! Nu känns det som att det var år sedan vi träffades sist! Ska till Skapa i morgon, kanske träffar dig? Kram, Meri

Gisan sa...

Jag är övertygad om att det blev en mycket lyckad kurs! Glöm inte medicinen nu!!! Kramar...