torsdag 16 oktober 2008

host, host del 2

Jag har haft två killar hemma här idag.
Det har gått någorlunda... Ett världskrig vart det mellan Per och Fredrik! :-\
Känner mig dålig. Tyvärr är symptomen liknande den som Per har gått och haft här. Vill inte, vill inte!

Men trots alla våra skavanker så har vi det hyfsat fint här hemma nu. Å det känns såååå skönt.
Vi har nämligen städat!
Där det fortfarande finns lite att suga i är definitvt lillskitens rum. Det är tydligen inte så roligt att städa där själv... ;-) Hur får man en 6-åring att städa sitt rum frivilligt? Överallt annars städar han så gärna.

Skulle vara skönt om man kunde få sån här proffs hjälp! Klicka här

Nu ska jag bara vila och kurera min hals med varmt gott te.

4 kommentarer:

Sollan sa...

Usch och fy, hoppas verkligen inte att du också ska gå och bli sjuker nu. Hmm, ja, råttor och kackerlackor? Näe, jag tror jag hyr nån annan. ;P Kul film, hihi.
Kramar om och krya på er.

Perparazzi sa...

*asg*
Ja, jag tror Fredrik skulle tycka att det var jättespännande att städa sitt rum om han hade den hjälpen.
Skulle vilja se dig stå på balkongen här och sjunga också.*fniss*

Hoppas du känner dig bättre imorgon.

Anonym sa...

Synd att ni blivivit sjuka,undrar hur det är med Prinsen?
Krya på er och många kramar.

Anonym sa...

Tråkigt med förkylningen! Ni kan ju alltid testa med att ställa timern på x antal minuter och så har han den tiden på sig att städa,det kan ju funka. Om han gillar att tävla vill säga. Krya på dig!