tisdag 15 december 2009

Morgonen

Jag gnuggade mig i ögonen många gånger innan jag fattade att jag inte hade prickar framför ögonen.
Det var snö! Massor av snö!
När jag dessutom talade om det för lillskiten så blev det en himla fart upp ur sängen för att titta och kolla. :-)
Fortsätter det så här, så kan jag tänka mig att husens alla ungar är i backen här utanför efter skolan och stojar och stimmar. Nu under höstmörkret och regnet har dom varit väldans sällsynta, barnen...

Idag börjar sent och jobbar till sent.
Eftersom jag börjar sent så lyckades jag bli av med två tråkigt jobbiga läkarsamtal idag som jag gått och dragit på. Duktig flicka! *klappar mig själv på huvudet*

Nu ska jag bara ut och kolla kollektivtrafiken så jag verkligen kommer in till jobbet också.

Å du... Gå ut och gör en snöängel. Skit i att folk glor på dig konstigt. Låt barnet i dig få en dos vinter. :-)

1 kommentar:

Mariana sa...

vill oxå göra snöängel.... =(