onsdag 23 december 2009

Nu är jag färdig!

Egentligen känns det som jag är totalt färdig... ;-)
Dom sista julklapparna handlades idag. Vi visste vad vi skulle ha så det var bara raka vägen mot det. Skönt!
Sen vart det pyssel här på kvällen för att jag skulle få ihop nått roligare till brorsan. Det bara flöt på och jag kände mig hyfsat nöjd. Fast sen skulle jag göra ett flaskort till en champagneflaska. Då hade tydligen all energi runnit av mig. Det blev så tråkigt så det tänker jag inte ens visa här.
Första kortet är ett kuvert som det ligger ett presentkort i:


Det här kortet var svårfotat (och så blev det suddigt). Det är nämligen ett silvrigt papper fullt med snöflingor på. Dessutom är det glitterlim på blomman, men det syns inte:


Sen blev man då äntligen färdig! Jag satt bara rätt upp och ner och glodde runt i pysselhörnet. Kunde konstatera att det behövs en ordentlig städning i hyllan...


Sen kan man ju undra vem sjutton som ställer till det så jäkligt på pysselbordet? i och för sig har det sett värre ut också. *skäms*
Nä, det måste nog vara Fredrik! :-P


Nu har jag ett paket som jag ska fixa till sen kryper jag till kojs.
Hoppas jag har varit tillräckligt snäll i år nu *håller tummarna hårt* ;-)

© Alla foton Laila Söderström

5 kommentarer:

Tussemaja sa...

Visst är det skönt när man känner sig färdig!... på ett bra sätt alltså :) Tycker inte du har så stökigt på skrivbordet. Var tvungen att fota mitt skrivbord för att visa att jag är värre :) Så du behöver inte städa ännu!
God jul på er!

Pia sa...

Klart att du varit snäll nog!! :o) Julkram!!!

nitanpyssel sa...

Hej hopp Laila vad skönt att du blev färdig i tid , jag har några kvar som jag måste handla när jag kommer hem till Stockholm. Men det får gå det är till stora pojkar som har tålamod. Ha det gott och bara slappa för det gör jag så att det räcker och blir över. Tjing tjing från nitan

Lallis - liv och leverne sa...

En riktigt härlig fortsättning på julen önskar jag dig.
Kram Lallis

Annie sa...

Hej raring! Hoppas du har haft en god jul utan stress! Tycker du att du har stökigt på skrivbordet??? Så ser ju mitt ut när det är städat... ;) KRAAAM!!