måndag 1 oktober 2007

En måndag em

Idag har Per sin andra omgång av fotokursen uppe på Skapa Hobby. Fredrik är ute och röjer på gården. Jag har lovat att gå ner och leka med honom lite grann innan vi ska fixa middagen. Sen ska vi se vad vi ska hitta på för mysigt när vi blir ensamma här under kvällen.

Jag har jobbat torsdag, fredag och lördag. Samtidigt har Per massa kurser att jobba med inför Trygghetsrådet. Dessutom hade han en bröllopsplåtning på lördagen. Mamma lovade att rycka in efter som inga tider stämde någonstans för oss. Å vad händer? Hon blir dyngsjuk! :\ Så det vart akututtryckning under lördagen och hämta honom direktefter jobbet. Nu får vi välan se här hur det går med den där förkylningsbacillen... Måtte vi klara oss!

För att Per skulle få jobba i lugn och ro under söndagen tog Fredrik och jag en vända till Torekällberget för att se på deras höstmarknad. Torekällberget är som ett miniSkansen kan man säga. Men det där med höstmarknad... BAH! :-( Jag vart mycket besviken! Men i alla fall så knatade jag och Fredrik runt i det ljuvliga höstvädret och kollade på djur och käkade korv och glass.
Jo då det vart några foton. Men jag min nöt hade ju glömt att kolla en av knapparna på inställningarna... Jag ska se vad jag kan rädda för nått. Så jag ska se vad jag kan lägga upp här sedan.

Liten annat roligt har också hänt, men jag kan inte gå in på detaljer än. Men det är sånt som jag ska suga tag i den här veckan. Sen får man se hur snabbt det kan rulla på också. :-) *håller tummarna hårt*

Mot lekplatsen med språng!

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Men så får du ju inte göra! Du kan ju inte tala om att du har en hemlighet sådär utan att berätta... *suckar* jag som är så nyfiken!

Hoppas verkligen att ni klarar er ifrån bacillerna, de är riktigt envisa så här års.
kram Annika