måndag 15 oktober 2007

Folk vill veta saker om mig. :-o

Men ska det verkligen vara nödvändigt? :-)
Jag har blivit "taggad" som det kallas för i blogg världen. Själv skulle jag säga utmanad, men, men...
Det är min egen personliga tavelmakerska och min egen lilla cyber"häxa" som är i farten.

Här är reglerna:
1. länka till den som har taggat dig!
2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!
3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så attde uppmärksammar att de blivit taggade!

Mina 7 sanningar:
1. Jag har navelluddsfobi! Det kan jag tacka min käre bror för... :-\
2. Jag har haft ätstörningar.
3. Jag är blyg. Men det är det ingen jäkel som tror på när jag säger det... Men så är det!
4. Jag hatar värme! Blir det över 25 C ute en sommar (vilket det varit alldeles för ofta dom senaste åren) så blir jag så grinig. Jag tål inte värmen.
5. Jag är i stort sett nykterist. Nej, inte absolutist utan nykterist. Jag dricker mig aldrig full och jag står gärna över om jag inte känner för att dricka. Men jag kan mycket väl smaka ibland, men jag har lika kul nykter också.
6. Jag skulle vilja träna. För det är ganska kul. Men jag har så svårt att göra det själv. Önskar ibland att jag hade någon här i stan som kunde sparka mig i röven. Synd att det är så dyrt med personlig tränare...
7. Jag har varit notorisk nagelbitar sen jag var liten. Då kunde även fingervantarna och dockornas fingrar ryka. Ja, jag bet på en jäkla massa. Gissa om mamma var glad? ;-) Någonstans efter högstadiet slutade jag och nu är naglarna en av mina få stoltheter. Men jag kan inte än klippa ner naglarna när dom blir för långa. Då används tänderna igen!

Det var det om mig.
Å så tar vi dom som jag vill veta lite mer om då.
Elisabeth
Maria
Marita
Mia Puh
Monika
Sollan
Vinoli

Såg just att Maria , den lilla luringen, hade utmanat mig i andra frågor...
Då tar vi nya tag igen då. :-)

3 kommentarer:

Karabara sa...

Navelludd säger du *ler* He he he...
Synd att ni inte bor närmare, så vi kunde ta tag i motionen tillsammans... Behöver ut och gå känner jag men har fastnat och behöver en rejäl spark i baken även jag.
Kram på dig!
Karin

Elisabeth sa...

Har skickat mail till dig... men jag vet fler som skulle behöva en spark därbak!! Typ jag!

Ha det gott..Kram..

Anonym sa...

Hej :) Nu har jag svarat på din utmaning... Kram