tisdag 2 oktober 2007

Mysigt och tråkigt

Nä det är inte samma saker det handlar om. Men så har kvällen varit här.

Det tråkiga är att jag har beslutat mig för att sluta som DT medlem hos Kort i Fokus. Det känns som jag inte har något att leverera till dom. Ingen inspiration, press för Pysselrens och så det som komma skall under hösten (som är hemligt än så länge). Det känns som det då är bättre att jag lämnar över till andra som orkar "brinna" för det. Men det var med stolthet som jag tackade ja en gång i tiden och jag vill gärna försöka mig på som DT senare i livet.

Det mysiga är kvällen med mina killar här. ♥
Dom höll på med hemlisar där ute i köket. Å sen kom Fredrik utfarandes för att säga åt mig kolla i kylskåpet. Ett stort fat med chokladbollar! *slickar mig runt munnen* En del hade lite konstiga former... ;-)
Efter kvällsduschen med lillherrn så gjorde vi det jätte mysigt. Vi tände våran fint smyckade höstljusstake, släkte ner allt annat, dukade fram bollarna och lite mjölk och sen hämtade vi en sagobok. Nej, inte ett dugg nyttigt, men man kan få ha fest mitt i vardagen också. Efter det vart det marsch in mot tandborstningen. Nu sover han som en stock!

Jag har i dag försökt att jaga tag på läkare. Men den vårdcentralen jag tillhör i den här stan blir jag komplett ((&%¤#¤ vansinnig på! På två år snart är jag nu inne på min femte läkare och nu kommer inte hon tillbaks förens i december. Alla andra har mer än överfullt. Men hallå....! Jag behöver hjälp NU! *muttrar mer än lovligt irriterad*

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Hoppas du lyckas få tag i en läkare som också stannar en stund!
Är inte alls avundsjuk på ert mys *ljuger såg jag blir alldeles blå*