tisdag 22 juli 2008

2 dagar kvar

Nu är jag ledig i två dagar, jobbar två dagar och sen... SEMESTER! :-)

Igår var det en lugn dag på jobbet. Det är så kul att prata med folk om vart dom kommer ifrån. Igår var det besök från Gävle och Umeå.
Sen hade vi besök av Katrin som är en av våra stamisar. Denna underbara människa kommer på sin egen födelsedag och bjuder oss på tårta. Tack gulle dig! ♥

Nu har Per uppdaterat sin blogg med bilder från skitgrisarnas skogsäventyr. Skitiga och stinkandes röklukt kom dom hem här. Men nöjda och belåtna! Det blir fler skogsäventyr när min semester börjar här. Vi har funderat på att utforska Fjällmossen också.

Nu sitter Fredrik och pysslar lite bilder, Per ska raka sig och jag... fiser varmluft! ;-)
Vi drar nog oss mot stranden senare...
Ha det så gott alla människor

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag länkat till dig, vet inte varför jag inte gjort det förut eftersom jag ju gillar dig♥
Det ska bli jättefint väder så din semester börjar bra! Kram!

Tussemaja sa...

Vad skönt att du snart får semester! Och det fina vädret är ju på väg nu. Fjällmossen, känner igen namnet. Är det i närheten av där jag bor? Jag kan inte läsa karta vetdu...