tisdag 15 juli 2008

Dagarna går fort

Helgen befann vi oss hos Marita.
På lördagen badade vi, miss i nassen, nakna i ett stenbrott. Jag tycker om tokiga, överaskande, spännande saker! Kallt, men uppfriskande!

Igår jobbade jag. Å jisses vilket röj det var i butiken från det att jag öppnade i ca 1½ h! :-o Fråga mig inte vad som hände men alla människor bara storma in! Sen vart det ju i alla fall greppbart. Måste kunder komma i flock? ;-)
Men jag hade jätte trevligt sällskap i butiken. Sollan kom och våldgästa Sen fick jag äntligen grepp om vem Nina är. Det är inte lätt när alla känner apan... ASG

Medans jag var i butiken och jobbade mig dyngsur av svett så brännde sig killarna på stranden. :-\
Så idag var det inget badande för oss. Istället har vi sytt gofisar (kramdjur), jag och Fredrik, ute på balkongen. Jag ska nog bli kirurg när jag blir stor.
Sen har vi sovit som små grisar här alla tre. Tydligen var vi ordentligt trötta för vi sov i ca 2 h. Men det behövdes väl.

Gulliga Maria har donat och grejat med mitt arbetsschema så jag får vara ledig ända fram till lördag. Härligt! Tack gumman! ♥
Middag och sen blir det med kirurgi på hög nivå. ;-)

3 kommentarer:

Tussemaja sa...

Tack för dessa dagar! Jag sov också två timmar när jag kom hem. Vet dock inte riktigt vilken väg jag tog hem... autopilot?
Nu bär det snart av till Black Jack! Första gången för mig! :)

Anonym sa...

Låter som om du har det riktigt skönt! Själv så är jag hemma med höger feber och svullet ansikte. Var på vårdcentralen igår och fick lämna Borrelia-prover (får svar i morgon). Nu finns i alla fall Penny-Black-motivet i min blogg. Jag älskar den, och så fort jag blir frisk ska jag köpa fler.....
Kram fia

nitanpyssel sa...

Det finns inget skönare än att duna in så där på dan, man kan ju vara trött av att ha ledigt har jag hört nån säga"finss". Visst är det helt fantastiskt med goa arbetskamrater som donar åt en bara sådär,jag har åxå en här på mitt kneg. Ha en solig dag ;.D