fredag 4 juli 2008

Igår var det en skön kväll

Vi tog en vända till badet direkt efter att Fredrik slutat på dagis. Där var vi sen i flera timmar. Det var så skönt både i vattnet och uppe på stranden efteråt. Jag laddade mina batterier där eftersom jag nu ska jobba i två dagar. Tyvärr hittade jag inte riktigt den inre ron, men den kanske dyker upp så småningom.

Nu har Per lagt ut en bråkdel av bilderna från Gröna Lund.
Klicka här så får du se lite. :-)
Ett tips. Förstora upp bilden från Vilda musen och titta på Fredriks ansikte...

Idag lär det bli full rulle runt jobbet. Frågan är om jag kommer förbi alltihopa när jag ska föröska ta mig till pendeln sen...
Anledningen? Klicka här.

Idag händer också en annan konstig sak. Vår "lilla" son börjar sitt sommarlov idag. Nu är det slut på dagis och i augusti är det dags för 6-års verksamheten. Men vart sjutton tog dom här åren vägen då? Imorse kröp han upp i sängen hos mig och det första han sa var:
"-Mamma, idag blir jag stor pojke. "
AAAHHHH!!!! Kan någon stoppa världen?

2 kommentarer:

nitanpyssel sa...

Visst är de helt underbara de små/stora barnen, Du har säkert hört att du ska njuta nu för sen får man inte krama och pussa på dom, gör det alltså njut. Från en som har en 24 åring och en 21 åring,det går förfärligt fort tro mig!

Sollan sa...

Ja, tänk om man kunde stanna tiden.
Grattis på namnsdagen, idag, lördag, Laila. Kraaaam Sollan