måndag 7 juli 2008

Hipp hurra

Saknar dig!
Trots alla bråk och tjafs vi haft under hela uppväxten.
Trots många mörka och svarta tankar.
Trots miljoner, miljarders tårar.
Trots all skit jag får bära med mig resten av livet.
Trots allt så saknar jag dig!

Jag önskar så att du fått träffa Fredrik.
Jag önskar så att Fredrik fått träffa dig och hört på alla dina spännande äventyr du varit med om.

Trots allt...
Det har gått lite över 11 år sedan du dog.
Du skulle ha firat din 85 års dag idag.
Morbror Holger har nyss fyllt det...
Trots allt...
Trots allt så saknar jag dig ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh så fint du har skrivit och oj så glad jag blev när jag fick se din kommentar på min blogg. Du har verkligen hittat ett jobb som passar dig perfekt. Din glädje och ditt skratt fyllde hela butiken! Jag har inte riktigt gjort färdigt kortet ännu, och har fått lite dispens av svärmor som är beställaren. Tusen tack för hjälpen i butiken, och förhoppningsvis ses vi där snart igen. Jag ska kika lite i din blogg nu, såg några rikigt fina kort som du har gjort!

Kram fia

nitanpyssel sa...

Kanske en liten diktbok eller en bok med rader som går in i hjärtat på folk i allmänhet.