onsdag 2 juli 2008

TACK!

Tack alla underbart rara människor som kommenterat bilderna på mig i mitt förra inlägg. Aldrig hade jag väl kunnat tro att jag skulle få så mycket varma och fina kommentarer. En riktig egotripp vart det. Å med i det tåget följde fotografen Per! :-)

Någon drog ur proppen på mig i torsdags förra veckan. Jag undrar nog mest jag, om det inte var Fredriks kompis Basse... Om folk kan tycka Fredrik är intensiv ibland är det inget emot vad den lilla gossen kan vara. *suckar djupt* Å just i torsdags var han överallt och ingentans. Allt skulle göras, helst inne hos oss. Själv var vare sig jag eller Per riktigt på humör för det. :-\
Sen dess har jag inte riktigt hittat proppen för att kunna sätta fast den i hålet igen. Men jag letar efter den i alla fall. ;-)

I söndags fick vi ett tokryck och frågade Marita och hennes tjejer om dom ville med till Gröna Lund. Vilken dag! Det var kul att komma dit igen. Sist jag var där var sommaren 2001 och då fick jag inte åka allt. Det bodde en liten lillskit i min mage då.
Vi har fotat hur mycket som helst och jag lovar att det kommer bilder antingen här eller i Pers blogg senare.

Nu är jag äntligen klar med min lilla present till dagis fröknarna. Först var jag inne på att göra en liknande tagbok som jag gjorde till mamma. Tur som en tok så bidde det inte så! För pga sjukdom och brist på ork så hade jag inte varit färdig än i såna fall. Det bidde några bokmärken istället. För er som följt min blogg ett tag så vet ni också att dusterna med fröknarna har varit några under åren också... Det får bli så här nu som ett tack och adjö. Jag ska fota alla imorgon. Men jag är sugen på att göra fler (och snyggare) :-D

Tja... Det är nog inte så mycket mer att vare sig berätta eller visa just nu.
Livet går lite på tomgång just nu. Fredrik börjar sitt sommarlov nu på fredag. Jag har ännu ett antal veckor kvar innan jag börjar. Ekonomin tillåter ingenting roligt och jag längtar bort. Allt är precis som vanligt...

2 kommentarer:

smultron sa...

Jag tycker också att det var väldigt fina foton på dig :)

Gisan sa...

Skickar här en massa energigivande kramar...