lördag 19 juli 2008

Skratt med allvar

Ja men ärligt...
Det är så här det känns ibland! Även om nu inte Fredrik är fullt lika vild som Kalle... ;-)
Ska bli skönt att få vara barnledig någon dag under semestern i alla fall.
Per och jag har det fortfarande tufft och behöver verkligen den tiden!
Mamma är betydligt mer ok efter sin knäoperation nu och hon har lovat att ställa upp. Svärmor vet jag aldrig var man har i det här fallet så där räknar jag inte med någonting.
Fast visst skulle det vara skönt om man hade fler backuper...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fast det är iaf en-å-en-halv backup mer än jag har. Vi måste hitta nån vi kan leja in vid tillfälle, att ha noll backup är inte bra...

Tack för att du visade strippen, den var verkligen rolig!

Sollan sa...

Underbar serie, Kalle och han har en viss likhet med nån jag känner väldigt väl...hm..
Ja, jag håller tummarna för att ni får den tid ni behöver så väl. Kramar om!!

Tussemaja sa...

Hoppas att ni kan få den tid ni behöver. Och du... F växer och snart kan han klara sig själv på ett annat sätt.

Jozebelle sa...

Hoppas det löser sej så ni får tid för er själva, det behövs alltid....

Stor kraaaaaaaaaaaaaaaaam på dej!