söndag 7 september 2008

En liten tävling

Det här är en bild som betyder väldigt mycket för mig. Det är känslan efter en lång bilfärd, en sommarkväll, svalkan och buset...
Anna har just nu en tävling i sin blogg. Gå dit och va med vet ja! :-) Ut och leta ett foto som du vill att hon ska göra nått fint av.
Så Anna, det här är min bild som jag hoppas att jag kan vinna med. Om jag gör det får du gärna maila mig (lailass2@yahoo.se) för en bättre utskrift i såna fall.
Nu håller jag tummarna stenhårt! Det är alltid så kul att se vad andra kan göra för nått.
Jag har en annan LO som Lucy gjorde på ett foto av Fredrik som tomte. Det fotot älskar jag också. För att inte tala om hennes resultat! :-D

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin bild.

Hanna sa...

Verkligen ett härligt foto. Hoppas du vinner. Jag har utmanat dig i min blogg. Kram Hanna

Anonym sa...

Halloj. Supergullig bild :) Lycka till.Kram

Anonym sa...

ja nog visar denna bild en härlig stund allt. mycket värme, glädje och lugn. Håller tummen att du vinner! Kramar

Anonym sa...

En jättefin bild på er två, hoppas du vinner!

Maria sa...

Fin bild! Man ser er gemenskap!

nitanpyssel sa...

Där har ni kul, vilken döbra bild. Om inte denna blid kliver upp på prispallen så vet de inte vad en BRA blid innehåller. Ha det tjing tjing

Anonym sa...

Vilken jätte härlig bild! Vilka fina färger och fokus.. och härligt motiv.
Kram

Miapuh sa...

härligt foto :)
det ser rolig ut att scrappa :)
kramis

Zarah sa...

TACK snälla du för dina rara ord - de värmde mig i höstrusket!!

...och det gör ditt foto med. Sååå härligt! :D

Unknown sa...

det fotot är verkligen underbar!! Tycker att den sprudlar frihet!! =)