onsdag 10 september 2008

Lite svar på frågor...

... Hanna skickade vidare till mig.

What are the last 3 things you purchased?
pizzadeg, vatten och tuggummi

What are the last three songs you downloaded?
Jag har aldrig laddat ner sånger från nätet...

What where the three best places you visited?
All tre är platser på Gotland. En ö som ger mig så mycket ro i själen!

What are your three favorite movies?
Nä men snälla nån! Det här går ju inte att svara på.
Det är allt ifrån gamla ungdomssynder till barnfilmer etc. :-)

What three things can you not live without? (Other than family and friends)
Hmmm.... Mina glasögon, choklad, vatten

What would be your three wishes?
Att vår lilla familj rider ut en del stormar, att vi rider ut den vansinnigt dåliga ekonomin, att jag skulle få vara värkfri...

What are three things you havent done YET?
Bosatt mig på Gotland, åkt segelfartyg, rakat av mig hela håret ;-)

What three celebrities do you want to hang out with most?
Tjosan! Eva Dahlgren, Greta Garbo, Ingrid Bergman

Name three things that freak you out.
Elakheter mot barn och djur, våldtäkter och pedofili

What are your three favorite dishes?
Mammas kyckling, "vitlöksmakaroner", en god köttbit

Name three thing you are good at.
Lyssna, skratta och jag försöker intala mig själv att jag är bra på att pyssla med... :-\

What are three things you are currently coveting?
Vila lite, titta på fotboll, sova



Dessutom ett jätte tack till MiaPuh och Anni som gett mig varsin utmärkelse också. Det är alltid kul att folk gillar min blogg trots att jag inte skriver nått viktigt i den. Inte heller är det ju så mycket som jag visar upp här. Men tack för att ni alla kommer tillbaks till mig! :-D

3 kommentarer:

nitanpyssel sa...

jösses nu fick man använda de där osynliga knölarna, Engelska oki..yes yes. Jag tycker åxå om din blogg, men jag har ingen sån däringa tjusig sak att skicka. Men du får en massa beröm för din otroligt snygga blogg ;-D ha det !

Miapuh sa...

Tjoho raring!Läget i dag?
Vilka dagar är du på plats nästa vecka? Hoppas vi ses snart kramis

Gisan sa...

Du förtjänar massor med utmärkelser. Kramar...