tisdag 23 september 2008

Suttit vid datorn

Japp, det är jag det.
Där har jag suttit och fixat till lite bilder på saker som ska ut på Tradera. En del har jag redan börjat lägga ut (kors i taket)
Dels har jag hur mycket pysseltjofs som ska ut i sinom tid.
Men framför allt finns det ju hur mycket som helst efter Fredrik som växer så det knakar!
Just nu har jag börjat med hans bebis böcker. Så där ligger redan en del ute.
Ska ta tag i en del av alla hans kläder också... så småningom... Det blir en del att fota och gå igenom. :-\

Min Traderalänk ifall någon är intresserad

Sen gör jag nog som Elvis:

Det är lite väl mycket nu och det är lite jobbigt med saker som händer. Då kan en sån här sak behövas! Jag längtar efter ett hav som kan få blåsa ur både min kropp och min själ... Rensa och städa!


1 kommentar:

Miapuh sa...

tjoho
hajarna o jag hälsar på lite

kramis