torsdag 18 september 2008

Tja...

Egentligen borde jag ligga redan.
Jag är skit trött!
Men saker snurrar i huvudet.
Just nu är det väldigt mycket om Pers syster.
Hon är fortfarande kvar på sjukhuset. Dom får inte släppa hem henne förens Huddinge har kollat upp hennes MS ordentligt också
Visst var det en propp hon hade. Dessutom är hals pulsådrorna ordentligt förträngda. Vi har också märkt andra förändringar på henne. Men om det sen är MS eller syrebristen vet vi ju liksom inte. Snälla någon, människan är bara 46 år!!!
Att göra en total livsomställning är det ju liksom inte tal om när det handlar en helt handikappad person... Att göra en operation är det inte tal om i det skicket hon är.

Jag ska försöka njuta och få lite ro i kropp och själ ändå.
Jag har haft första dagen, av fyra, ledigt.
Känner att det verkligen kan behövas. När jag t.o.m glömmer bort att höra av mig på min egen brors födelsedag så är det kris! Det är inte Laila!!!
Dessutom märks det så tydligt på Fredrik att han behöver "tanka" sin mammadepå. Mycket pappa den sista tiden och för lite mamma...

Vi var och köpte lite mer lera till lillskiten. På fredagarna har han kortare dag. Gissa om det är någon som planerar vad han ska göra. ;-) Då kan han och Per sitta vid köksbordet och skapa. Kanske att jag då får sitta i fred vid pysselbordet och skapa med mitt? Önsketänkande... :-)
Å visst lovar jag att vi ska visa en bild på allt hans skapande.

Katrin! Tack du gudomliga medmänniska som bara ploppar upp i mitt liv! ♥
Fredrik är helt med på noterna! :-D Jag lovar att höra av mig till dig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad tråkigt det som hänt Pers
syster,får ta en dag i sänder men det är lättare sagt än gjort när det är kaos inombords på en.
Hoppas att allt går väl.
Vill hälsa Fredrik att jag ser verkligen framemot att få träffa min kompis och få råom honom hitta på lite hyss, tex gå på Mc Dolnads
för vi måste ju få något i maggen så vi orkar med det vi ska göra.
Många Varma Kramar.