söndag 14 september 2008

Vilket jävla elände,

som Per precis sa.
Å jag kan inte annt än hålla med.

Det är en dålig dag i min kropp. Värken rasar runt... :-\

Sen kom det telefon samtal igår om att Pers syster ligger på sjukhus. Hon är helt handikappad numera i MS, multipel skleros. Nu tror dom att hon förmodligen haft en liten propp. Än så länge verkar det som att det har löst upp sig och inte gett någon mer skada. Men ändå liksom...

Jag borde egentligen ha varit på pysselträff idag. Men jag bokade av den för jag kände att jag kommer att behöva den här dagen fri. Det var ju en jäkla tur det med tanke på hur jag känner mig....

Fredrik är ute och testar skolkritor. Han skulle rita på asfalten. Kommer ni ihåg när man ritade hopphagar som barn? :-) Jösses vad man har hoppat i sina dar!

Medans lillskiten är ute och storskiten ska iväg till syster på sjukhuset, ska jag passa på och se om jag kan få nått gjort här hemma. I sakta mak ska jag dra mig mot pysselbordet. Jag får väl inte vara där ensam så länge om jag blir upptäckt av Fredrik. ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Laila,

Jag sänder er mina varma tankar!

Hoppas din värk ger med sig snart och jag hoppas att Pers syster får ett bra tillfrisknande!

Kram
Anna

Tussemaja sa...

Vilket skit! Är det inte det ena så är det det andra sa flickan med näsblod. Skämt å sido. Ibland är det ju bara så att allt hopar sig och förhoppningsvis blir det inte för mycket utan att man klarar av det. Hoppas du fick en stund för dig själv och att det går bra för Pers syster.

Gisan sa...

Jag hoppas att det inte var så illa som det låter med Pers syster och att din värk släpper illa kvickt. Kramar...