måndag 1 september 2008

Godis i massor

Jag är ledig! Fast det märks inte för både idag och imorgon ska jag jobba. Det är som mycket som ska på plats inför nyööpningen på onsdag.
Idag har vi prismärkt papper för glatta livet. Så mycket godis jag sett, så mycket jag vill ha, så mycket jag klappat och dregglat över. :-P Behöver jag nått? MASSOR om du frågar mig. Men fråga inte Per då, snälla.

Idag kunde man se det här i City tidningen:
Petra plåtad och jag babblade. :-) Så ovanligt... ASG

© City 1/9 2008

Men nu ska jag rätta en del, när det gäller kurser som dom hänvisat till!

Kurser har även vi på Skapa Hobby. Vill man till Ekerö och gå på kurs så kan man höra av sig till
http://www.handarbeta.se/ (fel adress i tidningen) Sen finns det faktiskt en butik till
i Stockholm som har kurser och det är Pyssloteket. Rätt ska vara rätt tycker jag!

Även om det är massor på jobbet så går livet sin gilla gång här hemma med.
Fredrik tappade sin fjärde tand idag. Han drog ut den själv t.o.m. efter att Per misslyckades. :-)
Funderar på om jag inte ska ta ett prat med tandfen så hon kommer med en lite större peng efter den modiga insatsen!

Kan dessutom tala om att Fredriks galna bacillnoja har lagt sig betydligt just nu. Vi ska hålla det under koll. Man märker att så fort han blir orolig så blir det ångest igen för giftiga saker och baciller.

Nu ställer jag av för dagen och säger tack och godnatt

2 kommentarer:

Gisan sa...

Här verkar det vara full fart :-) Kramar...

Anonym sa...

Vad roligt! Tyvärr missade jag detta men min man läste artikeln och återberättade en del.

tack för länken :)