onsdag 10 september 2008

Tillbaks!

Nu är jag här igen!
Datorn la bara av i helgen när Fredrik var ute på barnsidor på SVT. :-\
Sen har Per den stackarn fått suttit här och grejs och mojsat i några dagar nu.

Fast inte har jag tid att sitta här egentligen!
Jag ska jobba idag och förbereda inför en kurs som jag ska ha imorgon.
Fast den hinner jag ju i alla fall förbereda....
Annat vart det i måndags på jobbet! Det visar sig att ordinarie kursledare har sjuka barn. Men jag kastar mig in med hull och hår. Allt gick jätte bra tills alla sklulle börja betala. Kassapparaten bara vägra funka! :-( Efter mycket svordomar så funka den till slut. Men det då hade jag missat det tåget jag hade planerat att ta. Kom hem väääldigt sent.

Tack för alla fina ord om föregående foto! :-)
Tyvärr vann jag inget. Men jag kan tänka mig att Anna har haft massor av fina foton att välja emellan.

Jag har fått utmaningar som jag ska ta tag i nu när datorn funkar igen. Så jag kommer tillbaks...

2 kommentarer:

Tussemaja sa...

Barnsidor!? Skulle nog kolla med dem så de inte har några märkliga koder! Det är så mycket sådant nu tycker jag. Tur att ni kunde rädda datorn i alla fall!

Anonym sa...

Jobbigt när datorn strejkar så där.
Tur att Per fick den att fungera igen. :-)
Lycka till med kursen imorgon!