onsdag 9 maj 2007

Slut som människa

Jag har beordrat Per till spisen idag för att laga sin goda wokgryta.
Fredrik sitter för en gångs skull och tittar på en video.
Själv försöker jag bara rensa hjärnan.

Jag hann tyvärr bara göra ett kort på Skapa idag. Å det blir ett kort som i alla fall kan följa med till demon. Jag använde torrembossing/prägling på det. Jag ska se om jag orkar skanna det senare eller om det kommer upp en annan dag.
Sen vart det en del stämpling som ska gå i en swap.
Sen var Mia där också.... Fast hon försov sig den lilla fulingen! ;-) Henne hjälpte jag också med lite kort. Tack Mia för lånet av stämplar. Å dessutom ett jätte tack för skjortorna!
Dessutom fick jag lite mer tider som jag ska jobba där. Å vad trevligt! Mer jobb till folket! Där håller jag helt och hållet med våra kära politiker... Men ge mig gärna en fast halvtid också!
Å så förstås ett litet hej till Helene som babblade med mig en liten stund. Alltid lika trevligt! Kan vi inte dejta och pyssla en dag?

Känner för att göra mer pyssel och vill egentligen mer. Får se hur det blir imorgon. Jag behöver också göra ett ryck nu på pysselbordet. Det vart en del röra där när Marita och jag drog fram, men också nu när man drar iväg till annat ställe.

Ikväll ska jag titta på ishockey, Sverige-Slovakien. Sen köpte jag det nya nummret av den svenska pysseltidningen Scrapbook m.m. Så ikväll går det ingen nöd på mig! :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men å andra sidan var det ju inte speciellt städat innan vi började ;) Men det känns ju alltid bättre att få lite ordning och reda innan man börjar dra fram allt igen. Hoppas att maten smakar gott!

Anonym sa...

Hej och tack för den snälla kommentaren i min blogg. Jag ska till en "prat-människa" imorgon och det ska bli skönt att få vräka ur sig allt möjligt - bland annat om oron över barnen. Jag hoppas också att du fick god mat! Hockeyn gick ju bra. :-)

Miapuh sa...

Tjoho!

Tack snälla rara för i dag :)
Nästa gång lovar jag vara dubbelt så aktiv hihi..
Men ditt kort blev superduperfint :) får jag testa fiskarsmojängembossingstjosan nästa gång? :)
Kramis o tummen upp

Karabara sa...

Hej där!

Låter som om du har haft fullt ös igår!

Skönt att Per ställde sig vid spisen så att du fick ta det lite lugnt!

KRam Karin