onsdag 16 maj 2007

Tips!

Åh vad jag längtar! Det ska bli så kul att åka till Karin imorgon och pyssla av sig! :-) Jag ska plocka ihop det sista här så är jag färdig packad. Tänkte åka i någorlunda tid imorgon fm så att vi hinner en del. Just nu känner jag mig väldigt taggad för det här. Å andra sidan vet jag att jag ibland kan få total blackout när jag väl sitter där... Det hoppas jag inte händer imorgon!
Jag tänkte jag skulle dra ut lite skisser, utmaningar och etc så vet jag vad jag kan hoppa på om inte annat.

Jag tänkte tipsa er om att Skapa Hobby har skaffat en blogg. Titta i menyn högst upp. Där lägger dom ut utmaninger för er som vill vara med där. Å dessutom har dom också ett designteam som visar upp sina fina alster. Dom har lagt upp en sida med "hur man gör" saker för er som vill testa på. Gå in och titta när ni hinner.

Jag ska sen lite senare fixa till lite foton från förra helgens bravader.

Inga kommentarer: