fredag 1 juni 2007

*ler brett*

Va kul det är att beställa saker när man vet att man inte behöver betala för dom! :-D
Har beställt lite nytt och lite gammalt i demo väg från Fiskars.
Kunde inte få den nya skärmaskinen som är på väg ut på marknaden. Tydligen är man inte helt nöjd med den. Så det får bli en senare nyhet. Tog lite Fiskars saxar som jag faktiskt (konstigt nog) inte haft när jag suttit och demat. Jag får väl använda dom andra privat istället... ;-)

Det blåser jäkla anamma här i Södertälje idag! Solen försöker spricka igenom mellan varven. Å det skulle vara så trevligt att se den! Det känns som vi bott inne i ett dimmoln nu i flera dagar. Det blir väl lätt så när man bor på 6:e våningen i ett höghus som dessutom är en av Södertäljes högre punkter... Men jag klagar inte på utsikten... när jag kan se den! :-P

Fanny har gjort mig sjukligt nyfiken! Hon mailade igår och fråga om hon fick korpa fotot på mig och Fredrik vid syrenen. Det är en av två favortibilder på mig och lillskiten. Men va sjutton ska hon med det till?????

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men oj vad häftigt.. var inne hos Netha och såg mitt eget namn på ett inlägg som jag inte hde kommenterat. Men det vadde juinte jag utan du:)
Vi heter alltså samma du och jag. Inte så värst ofta det händer att man ser namner Laila faktiskt:)
Ha en fin helg.
Kram från en annan Laila (Lallis)

Puh Foto o annat sa...

Tjoho!
Skall vi ses i veckan?
Visst har du la syrenstämpeln? :)
Ha en superdupermegakäck helg
kramis Mia

Miapuh sa...

Tjoho!
det är bara jag :) asg de var jag innan med som är puhfoto.
Blir de några grejor över hojta hojta :D :D :D

JO förresten min docka jag hade när jag var liten hette med Laila så de så :)

kramis Mia