söndag 17 juni 2007

Oj, oj, oj...

Jag städar min pysselhörna...
Jissus vad med saker det finns!
Men bland det värsta är att jag har inte vettiga förvaringar till en del saker. :-(
Så det känns som att trots att jag städar så är det liksom ändå saker som "glider" omkring. *muttrar*

Fast (å nu hoppas jag att inte Per ser det här) det känns som det finns saker jag kunde göra mig av med också. Kanske dags att börja sälja ut på Tradera? Så får man in lite mer pengar till sin pysselkassa. :-P

Tillbaks till oredan!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Laila! Tack för ditt besök på vår blogg! Vi har också städat pysselhörna och kan bara instämma i det där med förvaring ... speciellt för 12x12 papper. Vill ha en väggfast hylla typ butiksdisplay, det vore nåt det! Pyssla på, kram Ulrika

Miapuh sa...

Tjoho!
:) läget? oj vad har du hittat hemma som inte används? :D
Händer i veckan?
kramis

Anonym sa...

Städa ett pysselrum är ju rena drömmen! Älskar att säda och sortera ju... Vi har nog kommit fram till att Sara ska flytta upp till kontoret och i hennes rum ska det bli kontor/pysselrum (och ev mitt sovrum).

Anonym sa...

He, he. Var ju kul att läsa...
Kanske dax att beställa en stor sopcontainer då. ;-)
Nä, det är väl så att man ska inte leva efter måttot att den som har flest prylar när man dör vinner...
Det gäller att ha användninga av prylarna på resan dit.
Var skönt att se dig städa bland alla papper, stämplar och gud vet vad.
;-)
///Per