tisdag 12 juni 2007

Svalare och ändå varmt.

Tack och lov att det blåser och är svalare idag! Ändå håller jag på att dö av värmeslag och allergiproblem. :-\ Det var så himla många år sedan jag hade såna här problem med gräspollen som jag har nu. Tänk vad snabbt man glömmer och förtränger.

Jobbet på i lördags gick bra. Trots att jag bara hade sakerna färdiga i huvudet så gick det bra att visa och för kunderna att göra. När det gäller att visa just Fiskars kniven (shapecuttern) så har jag en favorit skiss som jag alltid brukar göra efter. Upptäckte just att jag inte har nått kort inscannat av den. :-o Det får jag ju lov att ändra på så småningom.
Men idag kan jag i alla fall visa syren kortet som försvann till mamma innan jag hann scanna det.

Den sista bilden är insidan på kortet där mamma kan skriva sin grattis hälsning.

Sen har jag faktiskt två underbara saker till att tala om! :-D Jag är så stolt och glad!!! Men nu håller jag er på halster till lite senare. För jag har lite bilder som ska fixas först. Pilutta er allihopa! ;-)

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Så fint kortet var och läckert med en matchande insida. Det är något jag själv ofta prioriterar bort.

kram Annika