onsdag 6 maj 2009

AAAAHHHHHHH!!!! :-o

*springer runt och håller händerna på kinderna och skriker*
Jag får prestationsångest!!! (Precis som jag aldrig hade det i vanliga fall då?)
Svärmor ringde nyss och vill ge mig ett skapande uppdrag. Nema problema!
Hon brukar alltid vilja ha nått grattiskort till någon tantalona.
Tjohej du! :-\
Nu är det Pers moster som gör en beställning på ett bröllopskort till sitt barnbarn. Färdigt den 15/5 ska det vara.
Ja men snälla människa! Bröllop!?
Jag har aldrig i hela mitt liv gjort ett bröllopskort på beställning. Dessutom vet jag att moster Mariann avgudar allt jag gör.
*suckar tungt* Shit påmmfritt, vad har jag gett mig in på?

Vet ni hur skönt det är att inte snubbla på dyngsura handdukar runt en läckande tvättmaskin?
I-landsproblem!
Vet ni hur skönt där är att surfa på den gamla vanliga datorn?
I-landsproblem!
Jag tror baske mig jag ska nominera Per till Nobelpriset i magiska händer. ;-)
Undrar om det går att göra underverk med bilen till sommarledigheten också?

6 kommentarer:

Tussemaja sa...

Men det är väl inga problem! På't bara. Har jag lyckats så gör du det också.
Härligt att både dator och tvättmaskin fungerar nu. Bilen får ni börja jobba på snart. Videon är inte mycket att jämra sig över... det är DVD som gäller nu :)

Anna Stilla sa...

Hej Laila!

Det ska gå jättebra med kortet ska du se. Fast jag förstår ångesten. Bröllop är alltid lite känsliga. Förra året fick jag /håll i dig/ korta av en bröllopsklänning. En vecka innan Dagen D! Jag mätte och mätte tusen gånger innan jag satte saxen i tyget. Det var en hemsk upplevelse men bruden var väldigt nöjd.

Du kommer att fixa kortet. Men visst känner man sig lite hedrad när man får ett sådant uppdrag?

Lycka till!

nitanpyssel sa...

Hej hopp tjejen Tack för besöket, jag var i "den farliga butiken" och handlade i går och jag hittade en del fråga Maria. Bröllopskort gjorde jag igår så gå in hos mig och sneakpeeka. Jag gjorde på det nya pappret som inte kommit upp i hyllan. Alla tummar hålles. Ha det gott kramizar från nitan

katrin sa...

Kortet klarar du du är så finurlig!
Per nominerar vi händiga karlar växer inte på träd.En stor röd ros till er.

Gisan sa...

Du kommer fixa bröllopskort galant! Kramar...

Annie sa...

Det kommer du att fixa galant, gumman! Koppla bort att det gäller ett bröllop bara, då blir man lätt blockerad och kan inte skapa...