onsdag 27 maj 2009

Frågor och svar

Jag har blivit utmanad av Marita att svara på lite frågor. Å snäll som jag är så gör jag det. ;-)

3 saker som finns i mitt:

Kylskåp: Mjölk, smör och ost.
Frys: Köttfärs, fisk och grönsaker
Skafferi: Pasta, majs och välling
Handväska: Almanacka, nycklar och plånbok
Sminkväska: Mascara, läppglans och ögon penna
Badrumshylla: Tandborste, tandkräm och deo
Förråd: Bilbarnstol, julsaker och vinterdäck
Hjärna: Tomt! ;-P Loppis på skolan imorgon, Skapa Hobbys födelsedag 5/6, mammas födelsedag den 7/6
Jackficka: Oftast tomt. Är det höst eller vinter så ligger det handskar och näsdukar där
Kryddskåp: Salt, svartpeppar och vitpeppar
Barskåp: Öhhh.... 'kliar mig i huvudet* Xante (päronlikör), whiskey och konjak av nått slag
Köksbänk: Diskmedel, såpa och en massa disk.

Känner du för det får du gärna svara. Skriv en liten rad hos mig så gluttar jag in hos dig och läser. .-)

2 kommentarer:

Mariana sa...

jag har svarat!!

sussi sa...

jag har svarat! :-)