söndag 24 maj 2009

Musikfoto 19: tema djur

Det har ju som sagt dragit en del i fototarmen den sista tiden...
Maria har tjatat en del på mig att hoppa på en del av utmaningarna som hon hittat till.

Idag fanns den bara där... humlan!
Då poppade låten också upp i huvudet. :-)

© Laila Söderström

Men eftersom jag inte lyckas fatta det där med att få in You tube video i mitt inlägg så får ni klicka här för att lyssna på den.

Här får ni också länken till Musikfoto om ni också vill delta eller titta på dom andra bidragen

4 kommentarer:

Mia sa...

Så himla perfekt tolkning! *L*

marie sa...

fin bild på humlan =)
och musiken passar perfekt till den...

Anonym sa...

Härligt, Laila är med i svängen!! :)

Jättefin bild, perfekt musik till!

Anette sa...

Det var DEN låten jag tänkte på när jag såg din fina humla! Kul tolkning och vacker bild. /Anette