lördag 9 maj 2009

Fullmåne = galenskaper

Fullmånen är på ingång.
Laila blir som vanligt knäpp.

Kroppen spökar för att inte tala om sömnen... :-\
Den spökar i och för sig alltid, men just vid fullmåne är den knöligare än vanligt.
Jag drömmer det ena sjuka efter det andra.

Dom senaste nätterna har jag varit i så mycket slagsmål så t.o.m dom värsta actionhjältarna i Hollywood skulle bli avundsjuka på mig! ;-P Men natten som gick var den värsta!

Jag hamnade på något sätt på ett nynazistiskt möte.
Det vart en mycket otrevlig stämning och tillslut bråk när ännu några antifascister dök upp. Å mitt emellan hamnade jag!
Då tog jag och berättade om en liten, svart, illaluktande sak ur mitt liv! En som bara dom allra, allra närmaste vet om.
Tack och lov kunde jag på nått sätt efter det krypa längs golvet och komma undan bråket. Rätt snyggt blåslagen... *himlar med ögonen*

När jag vaknade kände jag mig rätt blåslagen också. Så där mörbultad som man gör när man levt sig in mycket. Mitt sjuka knä kändes verkligen som om det krypt runt på ett golv på riktigt.
Så snacka om att kroppen lever sig med även i Drömmarnas land.

Men snälla fullmånen...
Ge mig lite ro i natt är du snäll!

2 kommentarer:

Fia sa...

Wow, så spännande. Men jag förstår om du är trött efter en sådan natt, för att inte tala om att du har haft flera sådana.... Drömmar brukar ju berätta någonting och om jag får amatörtolka lite så tror jag det är värken och diplomaten i dig som talar......

Kommer att sakna dig i morgon.

sussi sa...

Ja fullmåne är inte att leka med. Jag sover som ett lass skit när det är fullmåne. Vaknar en gång i timmen och vrider och vänder mej och har ont överallt när jag väl vaknar för morgonen.
Men jag brukar inte slåss....*hihi*
Hoppas du får en bra vecka och det var synd att du inte kom igår. Men vi ses.... :-)