fredag 15 maj 2009

*klappar mig själv på huvudet*

Japp, jag gjorde det... tillslut! ;-)
Det bidde ett bröllopskort.
Under stora våndor, mycket svordomar, några djupa andetag och en stulen skiss av mig själv så vart det så här.


Framsida

Pengficka med en tag i.

Tagen som ligger i fickan

Baksidan

Avlämnat och numera redo för att gå på bröllopsparty imorgon:
Dessutom fick jag väldans bra betalt för det också! :-o

Nu är det bara att röja upp på bordet.
Sen är det dags att kasta sig över ett manligt 90 års kort. Fast där har jag (konstigt nog) det mesta klart för mig.

8 kommentarer:

Tussemaja sa...

Jag sade ju det! Klart du kunde göra ett bröllopskort. Snyggt blev det ju också! Bandet är ju superläckert!

Mariana sa...

det blev jättefint laila, super superfint! Inte oroa sig så mycket... Kram

Gisan sa...

Åh så vackert!!! Kramar...

Gunvor sa...

Hur snyggt som helst Laila!

Kram, Gunvor

Anna Stilla sa...

Jättefint kort! vad duktig du är! Kram på Dig.

anna sa...

Så fint det blev, vad du är duktig!

Monica sa...

Så elegant och vackert kort! Jag gillar verkligen papprena och hur du har kombinerat ihop dem. Matchar perfekt!

Tack så mycket för din rara kommentar i bloggen också :-) Det värmer!
Kram kram!

Anna sa...

Här kommer min sena kommentar. Men bättre sent än aldrig.

Vilket vackert bröllopskort du har gjort här Laila! :-)

Jag förstår din vånda. Jag hade detsamma när jag gjorde bröllopskortet på amerikanskt tema.

Man vill ju att det ska bli så bra som möjligt.

Kram Anna